ارتقا کیوب های لامپی به ال ای دی

LED UPGRADE ENGINE

mit-upgrade3

ارتقا کیوب چیست؟

در این فرآیند ارتقاء و بهینه سازی ساختار فیزیکی و فریم نمایشگرها تغییر نمی یابد و تنها موتور اصلی نمایشگرها به موتور کمپانی میتسوبیشی تغییر می کند

1- با هزینه ای کمتر از خرید دستگاه جدید به تمام مزایای نمایشگر نو و تکنولوژی جدید دسترسی پیدا خواهید کرد. از جمله آنها می توان به طول عمر حداقل 11 سال با کارکرد 24/7 ، یکپارچگی و هماهنگی رنگ و روشنایی یکسان در تمام نمایشگرها و تصویر کلی ،بالارفتن روشنایی تصویر تا 60 درصد نسبت به تکنولوژی قدیم ،امکان بالابردن رزولوشن در ارتقاء نمایشگرها و ... اشاره کرد.

2- سیستم خنک کننده Air Cooling ؛ در این تکنولوژی بر خلاف تکنولوژی Liquid Cooling از مایع خنک کننده و لوله های متعلق به آن خبری نمی باشد و طبعا شامل هزینه های سرویس و تعویض آنها در طول زمان بهره برداری نخواهد شد.

3- در موتور نمایشگرهای میتسوبیشی از هرکدام از سه رنگ اصلی 6 ال ای دی پشتیبان تعبیه شده است که در حفظ یکپارچگی و کیفیت رنگ نمایشگرها و ویدئووال بسیار موثر می باشد

4- کمپانی میتسوبیشی الکتریک موفق به ارتقاء بسیاری از کیوب ها در سراسر دنیا از جمله کیوب های سایر برندها از قبیل بارکو شده است که این امر حاکی از برتری فنی نسب به سایر رقبا می باشد.

5- نصب و راه اندازی این تکنولوژی جدید شامل 3 سال گارانتی تعویض می باشد

شرکت مهندسی نقش آور دنا
Send via WhatsApp